Noodnummer 101

Politie Arro Ieper zoekt een niveau B met grote computeraffiniteit

 

 

Wij zoeken een medewerker die:

  • bereid is om de politionele informaticatoepassingen als beheerder eigen te maken en daartoe de nodige opleidingen te volgen
  • gepassioneerd is door nieuwe informaticatrends en deze passie wil overbrengen bij collega’s
  • graag met cijfers werkt om deze in management rapporten te verwerken
  • MS Office beheerst (kennis van SharePoint is een meerwaarde)
  • discreet kan omgaan met informatie

 Wij bieden:

  • Verlengbaar contract van 1 jaar en meer
  • Een flexibele uur- en verlofregeling (min. 32 dagen)
  • Loonschaal BB1
  • Tot 9 jaar relevante anciënniteit
  • Een hospitalisatieverzekering
  • Werk in eigen streek
  • Vlot bereikbare werkplaats in een moderne setting

 

Hieronder kan u de functiebeschrijving en de selectieprocedure nalezen.

Presentatie van de dienst.

Lokale Politie van de politiezone ‘Arro Ieper’ (5462)

 

Functiebeschrijving.

  • Staat onder het gezag van de functioneel hoger geplaatsten volgens de principes overeenkomstig de Wet van 7 december 1998, artikel 120, tot organisatie van een geïntegreerde politiedienst, gestructureerd op twee niveaus en heeft een verantwoordelijkheid zoals omschreven in onderstaande rubriek.
  • Staat onder leiding van en rapporteert aan: diensthoofd kwaliteitszorg of functioneel verantwoordelijke
  • Geeft leiding aan: niet van toepassing, tenzij functioneel aangeduid

 

Aantal vacante plaatsen en plaats van tewerkstelling.

1 betrekking

Werkplaats : Hoofdgebouw PZ Arro Ieper, Ter Waarde 54, 8900 Ieper

 

Indiensttreding.

Er wordt gestreefd naar indiensttreding per 1 mei 2018.

 

Wij bieden :

  • Een contractuele benoeming (verlenging is mogelijk)
  • Een afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door vele menselijke contacten;
  • De aanvangswedde wordt vastgesteld in de weddeschaal B1A (25305,15 € minimum tot 37666,56 € maximum aan de huidige indexcoëfficient)
  • Maximum 9 jaar nuttige beroepservaring in de privésector komt bijkomend in aanmerking voor de geldelijke anciënniteit
  • Mogelijkheid tot het bekomen van bijkomende premies, in geval van weekend, nacht of overuren
  • Een afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door veel menselijke contacten
  • Minimum 32 verlofdagen per jaar
  • De kans verdere opleidingen te volgen
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Diverse voordelen via de Sociale Dienst van de Geïntegreerde Politie

 

 

Specifiek vereisten.

a) Diploma

  • bacheloropleiding of gelijkgesteld

b) Specifieke meerwaarden

  • kennis van de toepasselijke wetgeving eigen aan het functiedomein
  • relevante ervaring eigen aan het functiedomein
  • opleiding gevolgd in de afstudeerrichting toegepaste informatica - applicatieontwikkeling
  • grondige kennis van MS Office suite
  • kennis van SQL en MySQL
  • kennis van de functionaliteiten van internet
  • grondige kennis van GIS applicaties of bereidheid deze te verwerven
  • bereid zijn de opleiding functioneel beheerder te volgen

 

Hoofdbestanddelen van de functie en specifieke deeltaken

a) Hoofdbestanddelen

  • ingezet worden voor de uitvoering van de taken zoals omschreven in de toepasselijke wetten en uitvoeringsbesluiten (Wet op het Politieambt van 5 augustus 1992 en de Wet tot organisatie van een geïntegreerde politiedienst, gestructureerd op twee niveaus, van 7 december 1998...) en dit volgens de bevoegdheden door de wet verleend
  • uitvoeren van de taken en opdrachten onder leiding van de functioneel verantwoordelijke
  • bevorderen van samenwerking binnen de diensten van de afdeling en tussen de verschillende afdelingen en diensten van de organisatie
  • op regelmatige basis aan het diensthoofd rapporteren van de werking van en de personeelsinzet binnen de dienst, met het oog op maximale efficiëntie
  • formuleren van verbetervoorstellen met het oog op een kwaliteitsvolle werking van de dienst
  • coördineren, plannen en opvolgen van lokaal gerichte acties en projecten in het raam van het algemeen korpsbeleid en het zonaal veiligheidsplan
  • voorbereiden en permanent opvolgen van dossiers met betrekking tot de eigen dienst
  • aansturen en begeleiden van de medewerkers binnen de dienst
  • kwaliteitsvol afhandelen van opgedragen opdrachten, met respect voor de gestelde termijnen
  • actief deelnemen aan overlegmomenten binnen de dienst
  • doordrongen zijn van en handelen volgens de waarden van de organisatie
  • onderhouden van relaties met interne en externe partners waartoe gemandateerd

 

b) Functiespecifieke taken

  • ondersteunen van de strategisch analist door het aanleveren van data     
  • beheren GIS-systeem
  • ontwikkelen en monitoren van applicaties
  • ontwikkelen van stuurborden en opvolgingstools

 

 

 

c) Deeltaken

  • deelnemen aan de uitvoering van zonale acties, projecten en diensten
  • volgen van bijkomende opleidingen en vormingen noodzakelijk voor een optimale taakuitvoering
  • opmaken wekelijks overzicht van de evolutie van de criminaliteitsfenomenen binnen de PZ op basis van de meldingen
  • uittekenen van basiskaarten en plannen
  • ondersteunen en opleiden van de interne gebruikers met betrekking tot het gebruik van ter beschikking gestelde applicatie
  • ondersteunen bij opmaak van sjablonen voor zonale documenten
  • administratieve ondersteuning bieden bij de uitvoering van kwaliteitsmetingen in het raam van bevragingen van belanghebbenden van de organisatie

 

           

Selectiemodaliteiten

schriftelijk examen, 60% om te slagen, gevolgd door een selectiegesprek.

 

Inschrijvingsdossier

  • een kopie van je hoogst behaalde diploma dat beantwoordt aan de niveauvereiste
  • een recent uittreksel uit het strafregister (maximum drie maand oud)
  • een cv en een sollicitatiebrief
  • een kopie van het rijbewijs


Het inschrijvingsdossier moet aangetekend worden  toegezonden aan:
PZ Arro Ieper

Dienst personeelsbeheer
Ter Waarde 54
8900 Ieper

Uiterste inschrijvingsdatum: 9 februari 2018 (poststempel telt als bewijs)

 

Inlichtingen.


Joost Dekaezemaker – Diensthoofd Personeelsbeheer, Ter Waarde 54, 8900 Ieper.
Telefoon : 057/230512

E-mail : PZ.ArroIeper.Personeelsbeheer@police.belgium.eu