Politie Arro Ieper zoekt een niveau B met grote computeraffiniteit
Wij zoeken een medewerker die:
- bereid is om de politionele informaticatoepassingen als beheerder eigen te maken en daartoe de nodige opleidingen te volgen
- gepassioneerd is door nieuwe informaticatrends en deze passie wil overbrengen bij collega’s
- graag met cijfers werkt om deze in management rapporten te verwerken
- MS Office beheerst (kennis van SharePoint is een meerwaarde)
- discreet kan omgaan met informatie
Wij bieden:
- Verlengbaar contract van 1 jaar en meer
- Een flexibele uur- en verlofregeling (min. 32 dagen)
- Loonschaal BB1
- Tot 9 jaar relevante anciënniteit
- Een hospitalisatieverzekering
- Werk in eigen streek
- Vlot bereikbare werkplaats in een moderne setting
Hieronder kan u de functiebeschrijving en de selectieprocedure nalezen.
Presentatie van de dienst.
Lokale Politie van de politiezone ‘Arro Ieper’ (5462)
Functiebeschrijving.
- Staat onder het gezag van de functioneel hoger geplaatsten volgens de principes overeenkomstig de Wet van 7 december 1998, artikel 120, tot organisatie van een geïntegreerde politiedienst, gestructureerd op twee niveaus en heeft een verantwoordelijkheid zoals omschreven in onderstaande rubriek.
- Staat onder leiding van en rapporteert aan: diensthoofd kwaliteitszorg of functioneel verantwoordelijke
- Geeft leiding aan: niet van toepassing, tenzij functioneel aangeduid
Aantal vacante plaatsen en plaats van tewerkstelling.
1 betrekking
Werkplaats : Hoofdgebouw PZ Arro Ieper, Ter Waarde 54, 8900 Ieper
Indiensttreding.
Er wordt gestreefd naar indiensttreding per 1 mei 2018.
Wij bieden :
- Een contractuele benoeming (verlenging is mogelijk)
- Een afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door vele menselijke contacten;
- De aanvangswedde wordt vastgesteld in de weddeschaal B1A (25305,15 € minimum tot 37666,56 € maximum aan de huidige indexcoëfficient)
- Maximum 9 jaar nuttige beroepservaring in de privésector komt bijkomend in aanmerking voor de geldelijke anciënniteit
- Mogelijkheid tot het bekomen van bijkomende premies, in geval van weekend, nacht of overuren
- Een afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door veel menselijke contacten
- Minimum 32 verlofdagen per jaar
- De kans verdere opleidingen te volgen
- Gratis hospitalisatieverzekering
- Diverse voordelen via de Sociale Dienst van de Geïntegreerde Politie
Specifiek vereisten.
a) Diploma
- bacheloropleiding of gelijkgesteld
b) Specifieke meerwaarden
- kennis van de toepasselijke wetgeving eigen aan het functiedomein
- relevante ervaring eigen aan het functiedomein
- opleiding gevolgd in de afstudeerrichting toegepaste informatica - applicatieontwikkeling
- grondige kennis van MS Office suite
- kennis van SQL en MySQL
- kennis van de functionaliteiten van internet
- grondige kennis van GIS applicaties of bereidheid deze te verwerven
- bereid zijn de opleiding functioneel beheerder te volgen
Hoofdbestanddelen van de functie en specifieke deeltaken
a) Hoofdbestanddelen
- ingezet worden voor de uitvoering van de taken zoals omschreven in de toepasselijke wetten en uitvoeringsbesluiten (Wet op het Politieambt van 5 augustus 1992 en de Wet tot organisatie van een geïntegreerde politiedienst, gestructureerd op twee niveaus, van 7 december 1998...) en dit volgens de bevoegdheden door de wet verleend
- uitvoeren van de taken en opdrachten onder leiding van de functioneel verantwoordelijke
- bevorderen van samenwerking binnen de diensten van de afdeling en tussen de verschillende afdelingen en diensten van de organisatie
- op regelmatige basis aan het diensthoofd rapporteren van de werking van en de personeelsinzet binnen de dienst, met het oog op maximale efficiëntie
- formuleren van verbetervoorstellen met het oog op een kwaliteitsvolle werking van de dienst
- coördineren, plannen en opvolgen van lokaal gerichte acties en projecten in het raam van het algemeen korpsbeleid en het zonaal veiligheidsplan
- voorbereiden en permanent opvolgen van dossiers met betrekking tot de eigen dienst
- aansturen en begeleiden van de medewerkers binnen de dienst
- kwaliteitsvol afhandelen van opgedragen opdrachten, met respect voor de gestelde termijnen
- actief deelnemen aan overlegmomenten binnen de dienst
- doordrongen zijn van en handelen volgens de waarden van de organisatie
- onderhouden van relaties met interne en externe partners waartoe gemandateerd
b) Functiespecifieke taken
- ondersteunen van de strategisch analist door het aanleveren van data
- beheren GIS-systeem
- ontwikkelen en monitoren van applicaties
- ontwikkelen van stuurborden en opvolgingstools
c) Deeltaken
- deelnemen aan de uitvoering van zonale acties, projecten en diensten
- volgen van bijkomende opleidingen en vormingen noodzakelijk voor een optimale taakuitvoering
- opmaken wekelijks overzicht van de evolutie van de criminaliteitsfenomenen binnen de PZ op basis van de meldingen
- uittekenen van basiskaarten en plannen
- ondersteunen en opleiden van de interne gebruikers met betrekking tot het gebruik van ter beschikking gestelde applicatie
- ondersteunen bij opmaak van sjablonen voor zonale documenten
- administratieve ondersteuning bieden bij de uitvoering van kwaliteitsmetingen in het raam van bevragingen van belanghebbenden van de organisatie
Selectiemodaliteiten
schriftelijk examen, 60% om te slagen, gevolgd door een selectiegesprek.
Inschrijvingsdossier
- een kopie van je hoogst behaalde diploma dat beantwoordt aan de niveauvereiste
- een recent uittreksel uit het strafregister (maximum drie maand oud)
- een cv en een sollicitatiebrief
- een kopie van het rijbewijs
Het inschrijvingsdossier moet aangetekend worden toegezonden aan:
PZ Arro Ieper
Dienst personeelsbeheer
Ter Waarde 54
8900 Ieper
Uiterste inschrijvingsdatum: 9 februari 2018 (poststempel telt als bewijs)
Inlichtingen.
Joost Dekaezemaker – Diensthoofd Personeelsbeheer, Ter Waarde 54, 8900 Ieper.
Telefoon : 057/230512
E-mail : PZ.ArroIeper.Personeelsbeheer@police.belgium.eu